Jak nakupovat

Nový e-shop umí běžné funkce, které znáte ze starého e-shopu. Navíc jsme zjednodušili ovládání a přidali jsme několik šikovných novinek označené čísly 1 - 14, které Vám v následujících bodech ve stručnosti představíme. Věříme, že Vám budou při ovládání našeho nového e-shopu pomáhat.

VÝBĚR ZBOŽÍ
V levé části si vyberte oddělení, které Vás zajímá, např. Baterie. Po kliknutí na tuto rubriku se Vám zobrazí nabídka v oddělení (pokud je zboží členěno do podskupin, tak si můžete otevřít pododdělení s dalším zboží pro přesnější výběr). Nyní můžete procházet nabídku a budete-li požadovat o některém z produktu více informací, stačí kliknout na název zboží, na obrázek nebo na odkaz Více informací. Zde si můžete produkt prohlédnout na ilustrační fotografii a přečíst si podrobnější informace. Můžete také využít naše nové funkce spočívající v možnosti zobrazení libovolného množství produktů na stránku, vyhledávání produktu dle požadovaných parametrů nebo dle typu tiskárny. Připraveny jsou i další novinky. 

1) Nad výpisem produktů máte nyní možnost nastavit počet produktů, které se Vám na stránce ukazují.

2) Pokud jsou v kategorii k produktům nastaveny parametry, tak podle nich můžete filtrovat.

3) Snadné vyhledávání spotřebního materiálu dle typu tiskárny.

4) U spotřebního materiálu bude v detailu zboží přehled “Alternativní spotřební materiál”. Toto se může projevit například u toneru Printline Q2612A tak, že se Vám nabídnou ještě tyto možnosti:

Originál HP Q2612A
Originál duopack HP Q2612AD
Printline duopack Q2612AD

5) V detailu produktu uvidíte i aktuální expedici (kdy zboží bude doručeno). Tato funkce počítá s víkendy, státními svátky, limitním časem pro odeslání objednávky a stavem skladu.

6) K některému zboží budeme rozdávat dárky, ale na to budete upozorněni ve výpisu zboží.

REGISTRACE
K pohodlnému a bezpečnému nákupu Vám doporučujeme registraci. Nakoupit ovšem samozřejmě můžete i bez registrace. Přicházíte tak ale o možnost vložení slevového kupónu, možnost nevyplňovat všechny data při další objednávce nebo o naši novou službu sledování Vaší objednávky.

Registrace spočívá v zadání Vašeho jména, adresy, přihlašovacího jména a samozřejmě hesla. Pro provedení registrace klikněte na odkaz Registrace vlevo v menu. Objeví se stránka s formulářem, který je třeba vyplnit. Všechny informace se vepisují do příslušných kolonek. Položky označené tímto symbolem "Povinné položky" jsou povinné a tedy nezbytné pro úspěšnou registraci. Po zadání všech potřebných informací, stiskněte tlačítko Odeslat. Zadáte-li nějaké údaje špatně nebo nevyplníte-li povinné položky, zobrazí se formulář znovu a budete požádání o opravu těchto údajů. Pokud je vše v pořádku zobrazí se stránka s informací o úspěšném zaregistrování. Od této chvíle se stáváte registrovaným zákazníkem. Při příští návštěvě již nemusíte nic složitě vyplňovat a stačí pouze zadat v levé horní části Vaše uživatelské jméno a heslo. Tím budete opět přihlášeni.

Máte-li speciální dotaz, tak jej můžete napsat dolů do komentářů ke zboží. Naši zaměstnanci Vám v co nejkratší době odpoví. Případně můžete využít i naší další nové služby a přímo kontaktovat našeho obchodníka.

7) Panel obchodník: Po přihlášení do obchodu najdete v levém sloupci kontakt na obchodníka, se kterým běžně komunikujete.

8) Vybraným zákazníkům můžeme také zapnout věrnostní systém, ve kterém získávají za své nákupy body. Za tyto body pak nakupují dárky nebo slevové kupóny. Více najdete po přihlášení v “Uživatelská sekce - Věrnostní systém”.

9) Nově můžete vytvářet nové uživatele pro nakupování ve vaší firmě přes “Uživatelská sekce - Správa uživatelů”. Každý uživatel může mít svoje dodací adresy, přitom má nastavené stejné ceny jako hlavní účet. Doklady vidí každý uživatel, a stejně tak i věrnostní systém je společný pro celou firmu.

10) Faktury a pokladní doklady najdete ke stažení na e-shopu v “Uživatelská sekce - Doklady”. Snadno zde uvidíte, které doklady jsou již zaplaceny.

NÁKUPNÍ KOŠÍK
Pokud jste si vybrali zboží, které chcete koupit, musíte jej nejdříve vložit do virtuálního nákupního košíku. To učiníte kliknutím na odkaz Vložit do košíku u vybraného zboží ve výpisu oddělení, nebo kliknutím na "Vložit do košíku" v detailu zboží. Ihned po vložení zboží do košíku se Vám zobrazí obsah košíku. U každé položky můžete upravit počet kusů. Chcete-li zboží z košíku odstranit, zadejte do políčka počet nulu. Uvedená cena je pouze součet cen všech položek v košíku. Výslednou cenu objednávky včetně poplatku za dopravu uvidíte ještě před závazným odesláním objednávky.

Nejste-li dosud přihlášen, učiňte tak. V košíku můžete mít totiž zboží z předchozího nákupu, který jste nedokončili. Toto zboží se Vám v košíku objeví automaticky po přihlášení. Nyní můžete pokračovat ve výběru dalších položek, které chcete nakoupit. Můžete tak učinit kliknutím na "Pokračovat v nákupu". Kdykoliv se můžete do košíku vrátit kliknutím na odkaz nahoře na liště, kde vidíte aktuální cenu obsahu košíku. Pokud máte zboží vybráno, klikněte na "Objednat zboží", kde provedete objednávku. Využít můžete i naši další novou službu, která usnadňuje objednávání stejného zboží.

11) Košík si při jeho zobrazení můžete uložit. Uložený nákup Vám může vytvořit obchodník i z nabídky, kterou Vám zpracoval.

Uložený nákup můžete vyvolat přímo v košíku (pozor, nahradí Vám současný košík). Pokud chcete přidávat do košíku k nakoupenému zboží uložený nákup nebo pokud chcete kombinovat uložené nákupy, tak to proveďte přes menu “Uživatelská sekce - Uložené nákupy”.

OBJEDNÁVKA ZBOŽÍ
Pro objednání zboží je nutné, abyste byli řádně přihlášeni. Pokud přihlášeni jste, je Vám povolen přístup na stránku pro odeslání objednávky. Na této stránce vidíte nahoře obsah košíku, tedy položky, které chcete nakoupit. Níže jsou informace o plátci, tedy informace zadané při registraci. Tyto údaje můžete změnit kliknutím na příslušný odkaz. Pod plátcem je formulář pro zadání adresy příjemce. Chcete-li např. jako dopravu využít přepravního kurýra, můžete si zboží nechat zaslat do práce, kde budete lépe k zastižení. Nyní vyberte způsob platby a dopravy. Pokud jste vše zadali, klikněte na tlačítko "Odeslat". Tím se dostanete na další stránku, kde prosím překontrolujte všechny údaje. Je-li vše v pořádku, odešlete objednávku závazně opět kliknutím na tlačítko "odeslat". Aktuální stav provedených objednávek můžete sledovat po kliknutí na odkaz Objednávky v menu zákazníka nebo přes naši novou službu popsanou v následujícím bodě

12) Odesílání SMS při změně stavu objednávky. Tuto volbu můžete zapnout po potvrzení objednávky.

Zapnutí nebo vypnutí této volby můžete udělat pro danou objednávku v menu “Uživatelská sekce - Moje objednávky” po kliknutí na danou objednávku.
Tuto volbu můžete trvale zapnout nebo vypnout v “Uživatelská sekce - Fakturační údaje”.

13) Pro uživatele, kteří mají nastavenou splatnost a kredit, se automaticky zobrazí v možnostech plateb volba “Příkazem - na splatnost”. Informace o stavu kreditu a splatnosti najdete přímo při výběru platby nebo v "Uživatelská sekce - Doklady".

14) Faktury a pokladní doklady Vám budeme automaticky zasílat emailem se čtyř hodinovým zpožděním (bezpečnostní důvody).

REKLAMACE ZBOŽÍ
Reklamace zboží budete snadno zadávat přímo v e-shopu “Uživatelská sekce - Reklamace”. Pomocí našeptávače najdete produkt, který chcete reklamovat (nabízejí se Vám pouze produkty, které jste již někdy nakoupili). Zadáte počet, z nabídky dokladů vyberete daný doklad (nabízí se pouze doklady, které daný produkt obsahují), zapíšete důvod reklamace. Pak reklamaci odešlete nebo pokračujete další položkou. Balík musíte viditelně označit kódem reklamace, abchom mohli zásilku snadno identifikovat, ale na toto budete ještě upozorněni e-shopem.
Tento modul Vám zjednoduší zadávání reklamací a náš reklamační technik již bude na Vaši reklamaci připraven a bude ji moci rychleji vyřídit. Snadno uvidíte průběh zpracování reklamací, o stavu reklamace budete rovněž informováni emailem.